19 Mayıs 2016 Perşembe

Ne aldım?



Bu kışı hatta ilk baharı bile biraz az alışverişle savdım ama bu yaz bol alışverişli günler diliyorum kendime. Yaşadığım mevsimsel ruh değişimlerinden mi yoksa sınav yükü altında olmaktan mı kaynaklanıyordu bilmiyorum ama ne giyinmeye hevesim vardı ne süslenmeye.. Ama ne zamanki havalar günlük güneşlik oldu ihtiyaçlarla beraber bana giyinme hevesi doldu. Ha giyinme hevesi diyorsam da böyle süs püs değil derdim kendime dönüyorum biraz biraz.

Aslında ay ben bunu aldım şunuda aldım ay şunuda alayım bunuda alayım tarzında bir insan olmayı sevmiyorum. Mümkün olduğunca kısıtlıyorum kendimi. Gönül isterki hepsini alalım tabii :D :D Ama  fazlası hayat felsefeme aykırı.

Ben alış veriş yapmadan önce gözlem yapmayı çok seviyorum, o yüzden bu tarz yazılar okumayıda çok seviyorum. Bende hem bu yaz için sizin alacaklarınıza fikir olsun, hemde bu yazın benim için favorilerinden biraz bahsedeyim diye başladım yazmaya.

İlk olarak çantayı instagramdan bir arkadaşımın sayfasından aldım.
Görünce bayıldım, henüz bir kez kullandım hala kullanım alanlarını yeterince keşfetmiş değilim ama çok şık bir kombinle yada günlük bir kombinle harika duruyor.
 Bu yazın benim için trendlerinden biride porföy çantalar, iki tane kendim dikiyorum onlarında sonrasında DIY yazılarını yazacağım hatta. Onun dışında şimdilik bir kaç tane var ileri zamanlarda arttırmayı planlıyorum çünkü inanılmaz kurtarıcılar, al çık inanılmaz rahat oluyor.

İkinci olarak ise siyah spor örgülü ayakkabılar, her ne kadar resimde farklı gözükse de gerçekte o karecikler şerit halinde birbirinin içinden geçirilmiş. (Ne kadar anlatabildim bilmiyorum :D ) Ayakta duruşu inanılmaz şık, ve hafif bu geçirdiğim seneden ötürü inanılmaz rahat bir insan olduğumdan bu ayakkabıdan 3-5 tane alıp bu yazı geçirebilirim. Çünkü gerçekten hafif ve rahatlar. Ayağınızda ayakkabı varmış yokmuş hissetmiyorsunuz bile. Şimdilik 3-5 tane fikri annemin beni kovalamasına sebep olabilir ama bu ayakkabının beyazı kesinlikle alacaklarım listesinin başında olacak. Üstelik fiyatı da çok uygun.

Üçüncü olarak ise sert şifon şal, sert olarak belirttim çünkü yumuşak şifonların önden duruşu yamuk yumuk oluyor sertler daha tok duruyor hemde bence yumuşak olanlar kadar daraltmıyor. Bu sene ipeklerin tafta şallların yerini daha salaş daha rahat olan pamuklu kumaşlar ve şifon aldı. Bu furya benim bildiğim ve düşündüğüm  kadarıyla  Gülsüm Elkhatroushi'nin tasarladığı şalların yayılması ve sevilmesiyle oluştu. Bu bakımdan ona burdan çok çok teşekkür ediyorum. Şu sebepten : İnsanların düşündükleri tek şey güzellik moda vs olmaya başladıkça insanlar güzellik uğruna o tafta, ipek türevi kalıp şalların içinde pişiyordu. :D


Dördüncü olarak ise krem stiletto, bunu ise sadece ihtiyaçtan ötürü aldım. Krem olmasının sebebi ise bir çok kıyafetle kombinlemek istemem. Bu yaz bol bol topuklu ayakkabı giymem gereken davetim var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder