28 Nisan 2016 Perşembe

Hatırlıyorum..

                     



                       
                       
ölüm ile ilgili görsel sonucu







   5-6 yaşımdayım ananemin cenazesindeyim, ölümü hatırlıyorum.
                      Bir sabah kalkıyorum arkadaşımın ölüm haberini duyuyorum, ölümü hatırlıyorum.
Kendim bile küçücüğüm; arkadaşımın babasız kaldığını öğreniyorum, ölümü hatırlıyorum.            
  Daha lisenin ilk yıllarındayım bir arkadaşıma yazılan ölüm mesajlarını okuyorum, ölümü hatırlıyorum.
           Zaman ilerliyor başka bir arkadaşımın cenazesindeyim, ölümü hatırlıyorum.

Bir saat önce arkadaşımın kardeşinin ölüm haberini alıyorum, ölümü hatırlıyorum.
Bir süre önce ölebileceğim gerçeğiyle yüzleştim, ölümü hatırlıyorum. 
 Ölümü hatırlıyorum, çünkü var.
Ölümü hatırlıyorum, çünkü gerçek.
Ölümü hatırlıyorum, çünkü her defasında düştüğü yeri biraz daha öldürüyor.
Ölümü hatırlıyorum, çünkü bir gün hepimiz ölümün içinden varolacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder