21 Eylül 2015 Pazartesi

Paça muhabbeti



Paça katlamayı sevmeyenlerin aksine ben paça katlamayı çok mu çok seviyorum. Paça katlama modası olmadan önce paçalarımı katladığım da insanlar değişik yorumlarda bulunuyorlardı.

 ''O paçanı keşke katlamasaydın.''

 Tamam ben biraz abartıp ispanyol paça kot pantolonumu da katlı paça yapmış olabilirim ama :P  Sonuçta bu benim zevkim..
Şimdide bayıcı bir moda olup dizine kadar paça katlayan insan doldu ortalık, benimkini garipseyecek halleri kalmadı kimsenin.
Bazen utanmasam benimde ''şu paçanı iki katla be bacım.'' diyesim geliyor. Ama demiyorum. NEDEN? Herkesin hayatına kimse karışamaz.  

Şimdi ilk aldığım da kimsenin hoşuna gitmeyen ama benim giymekten ayağımda parçalanan çarıktan
hallice ayakkabılarımı ve paçası katlanmış boyfriend jeans'imi uzun salaş ve bol bir hırkanın altına, bol giyince rahat edemeyen kapalıların aksine giyiyorum ve en rahat böyle hissediyorum.

 Bizden az kaldı korunalım. 

1 yorum:

  1. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 24 million visits, 194 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    YanıtlaSil