30 Eylül 2015 Çarşamba

Kendi ajandanı yap! #DIY




 Youtube'da takip ettiğim youtuber'lardan biri olan Deniz ablanın videosunu izledikten sonra bende kendi düzenimi oluşturduğum bir ajanda yapmaya karar verdim.

Ajanda yapımında kullandığım spralli defter  tabi ki de değerlendirilmeye çok müsait bir dershanenin ince küçük boy defteriydi.
Sonra tabi ben aldım onu elime..
 Bu; boyamayı çok sevdiğim, daha çok büyük yaştaki insanlara hitap eden sevgili boyama kitabından aldığım bir yaprakla kapladım.
İç organizesinin ilk ayını da Videoda izlediğim gibi yapıp ikinci ayında kendi rahatıma nasıl geliyorsa öyle yaptım. Ayrıca o an elimde olan sticker larıda köşeye beriye kondurunca, hunharca kullanabileceğim kendi çapında şık bir ajandam oldu!

Çok daha şık cicili bicili ajanda yapımları da var elbette, ama takdir edersiniz ki sürekli yanımda taşıdığım oraya buraya attığım ve muhtemelen sene sonunda kendini göz önünde bulunmayan bir yerde bulacak ajandalar için fazla emek harcamak akıl karı gelmiyor bana. Hem  elimdekileri değerlendirdiğim bir ajanda hemde ıvır zıvırla uğraşmayı çok seven bana büyük bir eğlence oldu.


Ps: Arka kısmını fotoğraflamayı unutmuşum ama arka kısmında sadece şerit halinde boyanmamış boyama sayfası duruyor. Aynı zamanda ajandamın üstünü canım sıkıldıkça gelişi güzel boyadığım için göz zevkine pek hitap etmiyor :D

Pss: Eğer sizde boyama kitabınızdan aldığınız yaprakla kaplamak istiyorsanız ajandanızın kapağını her boyama kitabının sayfalarının uygun olmadığını söylemeden geçemeyeceğim.

Ben böyle şeylerle uğraşmaktan çok haz alıyorum ya siz?

Deniz Gayretlinin kanalına ulaşmak için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder