16 Eylül 2015 Çarşamba

Daha yolun başındasın çalışırsın diyorlar..


İnsanlar sınav hakkında bir şeyler söyleyince yaşı gelmiş ama istemeyen kızı takınıp bana ''Evlenmeyi düşünüyormusun?''diye sorulmuşcasına ''Hazır diilliim ben yaaaa.'' diyesim geliyor, diyemiyorum. Bende GEÇİŞTİRİYORUM.
Şu yazıyı yazmaya bile ilk postumdan aylar yıllar sonra yazmaya başlamış biri olarak benden çokta bir şey beklemeyin bence.
Öylesine ders çalışamıyorum ki yani bir insan bu kadar güzel ders çalışamaz öyle böyle değil dedirtiyor insana. İnsanlar inanmıyorlar bana ders çalışıyorum deyince ama aynı oranla da ders çalışmam için sözlü baskı yapıyorlar.

Ben ki baskıya sıkıya gelemeyen insan. Çıldırıyorum. 
Sırf biri bana ygs'ye çalışmaya başladın mı demesin diye insan içine çıkmayacağım sonunda o olacak. ''Çalışmıyorum işte çalışmıyorum, çalışmıyorum, ÇALIŞMIYORUM'' diye haykırmak istiyorum.
 Şu önümdeki sınav öylesine bir şey ki bilen bilmeyen, çalışan çalışmayan, en saçma salak bölümünden en saçma salak  üniversitede olanından bile nutuk dinliyorsun. Sanane diyemeyincede el yetmiyor kol falan komple kaptırıyorsun. Yapmayın. Allah aşkına siz bari ygs, teog, kpss, lys minumum sınav öğrencilerine nutuk çekmeyin, ricamdır.

 Aklım ve akledebilme kabiliyetim var Allah'a şükür. Ya ben sen söylemesen bu sınavın çalışmam gereken önemli bir sınav olduğunu bilmiyorum çünkü. Çok teşekkür ederim gerçekten. Birazda sen bezdirdin beni, çok tebrik edilesi.GERÇEKTEN.


Ben bezdim artık çünkü. Yapmayın allasen yapmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder