16 Eylül 2015 Çarşamba

Daha yolun başındasın çalışırsın diyorlar..


İnsanlar sınav hakkında bir şeyler söyleyince yaşı gelmiş ama istemeyen kızı takınıp bana ''Evlenmeyi düşünüyormusun?''diye sorulmuşcasına ''Hazır diilliim ben yaaaa.'' diyesim geliyor, diyemiyorum. Bende GEÇİŞTİRİYORUM.
Şu yazıyı yazmaya bile ilk postumdan aylar yıllar sonra yazmaya başlamış biri olarak benden çokta bir şey beklemeyin bence.
Öylesine ders çalışamıyorum ki yani bir insan bu kadar güzel ders çalışamaz öyle böyle değil dedirtiyor insana. İnsanlar inanmıyorlar bana ders çalışıyorum deyince ama aynı oranla da ders çalışmam için sözlü baskı yapıyorlar.

Ben ki baskıya sıkıya gelemeyen insan. Çıldırıyorum. 
Sırf biri bana ygs'ye çalışmaya başladın mı demesin diye insan içine çıkmayacağım sonunda o olacak. ''Çalışmıyorum işte çalışmıyorum, çalışmıyorum, ÇALIŞMIYORUM'' diye haykırmak istiyorum.
 Şu önümdeki sınav öylesine bir şey ki bilen bilmeyen, çalışan çalışmayan, en saçma salak bölümünden en saçma salak  üniversitede olanından bile nutuk dinliyorsun. Sanane diyemeyincede el yetmiyor kol falan komple kaptırıyorsun. Yapmayın. Allah aşkına siz bari ygs, teog, kpss, lys minumum sınav öğrencilerine nutuk çekmeyin, ricamdır.

 Aklım ve akledebilme kabiliyetim var Allah'a şükür. Ya ben sen söylemesen bu sınavın çalışmam gereken önemli bir sınav olduğunu bilmiyorum çünkü. Çok teşekkür ederim gerçekten. Birazda sen bezdirdin beni, çok tebrik edilesi.GERÇEKTEN.


Ben bezdim artık çünkü. Yapmayın allasen yapmayın.


3 Temmuz 2015 Cuma

Merhabalar öncelikle hepinize!!

Blog yazmak veya blog açmak her neyse  benim için hep bir düşünce olarak kaldığı için artık icraat zamanı diye düşündüm. Kendime bu işe niye bu kadar yoğun olmam gereken(!) bir zamanda attım bilmiyorum. Yeterince sorumluluğum vardı. Ama ben sorumluluk insanı değilim. Her sorumlulukta heyecanlanır belki yapmak için can atarım ama bende İCRAAT denen kavram yok. Yani beni bir hafta sonra bile burayı kapatıp gitmiş olarak bulabilirsiniz tabi bu yazıyı yayınlamış olursam.

Yaş anlamında küçük olsam bile yinede blog okumaya başlamalarımın hatrı sayılır bir eskiliği var. Ben genelde ''AY AY HAYATIMDA EKŞIN VAR'' diye bağıran blogları seviyorum. Bu ayrıntıyı niye verdiğimi durup gerçekten düşündüm. Her neyse efenim ben şimdilik buralardayım, buralar benim, burada hayat var!



 xo